Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 kwietnia 2011

Wracam + darmowe bazie

Wybaczcie że nie pisałam na tym blogu taki szmal czasu, ale wiecie, musiałam się uczyć i miałam na głowie inny blog.
To mnie przerastało, ale teraz będę poświęcać temu blogowi dużo czasu :)
_____________________________________________
W suite shopie możemy kupić darmowe bazie na Wielkanoc.
Ja osobiście polecam je, ponieważ świetnie ozdabiają mój apartament, szkoda tylko że
można kupić tylko jedno.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1lvmADOW4jmIaCwittwYcryGxfMmoDw_ko4lyIGCkzLsvkwH4A-eGFfGI10jn9P_wdM6daTgHIYezJ1pWju7-_HTM2WNR4Obwf1TOWtgiCrgXYmoP8qqiKP5b1yujpD8CZWSo2e_bl3E/s1600/bazie.png
Kupicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOMENTUJCIE ;]

Hej. No a więc mam do was proźbe. Hodzi o komentarze ostatnio wo gule nic nie wpisujecie i mało odiwdzalność. Wiem że odwiedzacie mojego bloga też trochę za mało i bym chciała abyście go reklamować, także bym chciała abyście go komentowały. Kto w miesiącu najwięcej skomentuj postów ten dostaniecie jakoś nagrodę niespodziankę (obiecuje).